be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: huh !! so tired

Friday, 20 January 2012

huh !! so tired

brother aku nikah tdy ,, emmmm ,, da selamat ea di ijab kabulkan ,, 
mlm ney dye ade berarak ,, adik beradik aku yg lain g tp aku tggl laa
malaz laa aku ikot ,,penat laa
ase nak rest lak ,,
pazney umah aku lak kenduri hak ,, mampuih aku ,,

huwaaaa ,, sdeh3 ,,
sbb ape??
sbb penat sgt2 ,,
aku kawen nnty aku nak wat kecil2 lan je laa ,,
penat laa org keliling aku ,,kesian ,,
tanak laa susakan sesape ,, lagy baik aku wat kat otel je ,,
makbpk aku org kg aku dtg mam je ,,
kan bagoz ,,
tp bajet dye plak mcm mane erk ,, besa sgt kot ,, huhu ,,
bak kate org bia laa ala kadar kan ,,
lebih baik nikah pejabat kadi pahtu balik wat doa selamat je ,, 
hehehe ,, senang cite ,, tayah susa2 nak wat kenduri bagai ,, 
hehe ,,
melalot2 lak nak ke kawen asl lak neyh ,,
hehhee ,,
tanak kawen lagi ,, tggu da tol2 matang baru leh kawen ,,
hehehe ,,
btw ,, abes kenduri aku upload gmbar abg aku tuh oke ,, 
tu pon law ade gmbar nye laaa ,, hahahahah ,, 
tata 
assalamualaikum 

2 comments:

Mr. Amer Asyraf said...

Ksianya.... x pe2.. nanty kawen.. x payah wat kenduri.. akad nikah dah cukup k...

EnciK AxixOu said...

haaa...ok la 2 lau ade cite2 nk wt kt hotel..