be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: "maggi" buatan sendiri !! erghhhh

Thursday, 9 February 2012

"maggi" buatan sendiri !! erghhhh


korang tawu kan ape tuhh ,,

erghhhh ,, tengah2 lapar ,,aku start motor untuk pergi kedai beli yg katr atas tuhh
sampai je rumah ingatkan nak mkn laa ,, lapa ni ,,
ape lagi cepat2 laa aku nak masak kan ,,
aku bukak je plastik maggi uhh ,,
kecewa ati aku ,, huwaaaaaaaa .. T_T
rupa2nye perencah dia takda ,,
reject nye maggi ,, geram je aku ,, abes aku nk mkn mcm mane neyhhhh ,,

erghhhhhh ,,naseb laa bijak sikit ,, aku amek laa kiub pati ayam yg ibu aku wat masak selalu tuhhh
aku letak laa buat mcm tgh masak lauk ,, erggghhhh

aku beli maggi kari tp aku dpt mkn maggi ayam ,, erghhhh

tension2 naseb tgh lapar ,, sume aku bedal ...
tp bkn tu je ,, aku letak laa telur bg b"tambah sikit rasanye ..

tu laa ,, org yg kerja kilang maggi ney,,
yg bahagian packing2 ney,,
hati2 laa kerja ,, rugi aku tawu ,, RM0.90 tuh
erghhhhhhhh ,, 
da laa tengah menganggur skunk..
mane laa nk cari duit ,, hadoiiiii

da laa wat sakit hati je ,, 

1 comment:

eyza ♥ said...

assalamualaikum . jom jemput join contest eyza . esok dah tamat . jom cepat :) http://planner4mylife.blogspot.com/2012/02/short-but-meaningful-contest-by-eyza.html
hadiah menarik menanti anda . winkwink