be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: anda ditag

Tuesday, 27 March 2012

anda ditag

thanks wat ckj sbb tag sy ,,


Syarat-Syarat: 
  • Tak boleh tag orang yang sama
  • Pastikan orang yang ditag tahu
  • Ceritakan 11 perkara tentang diri anda sendiri
  • Jawab soalan yang diberikan kepada anda
  • buat soalan untuk orang yang anda tag
11 perkara tentang diri sy :
1.anak bongsu
2.umo 18tahun (kah3)
3.ade boipren
4.tak cun,comel mcm anda semua
5.suke ikut pale sendiri
6.tak suke kene kongkong atau pakse(tp itu laa yg b"laku)
7.guna henpon nokia 1280
8.suke kaler pink biru
9.takde lesen
10.ade tahi lalat kat pipi kiri
11.suke senyum depan cermin (perasan ler tu)

soklan yg ditanya :
1. Apa yang korang nak dalam dunia blog ni?
=nak berjaya dalam hidup n kalau boleh nak cube semua nye

2. Barang apa yang paling korang suke? (nak dua)
=enpon
=duit

3. Apa perkara yang paling best pernah berlaku dalam hidup korang?
=bila aku jatuh cinta(sing)

4. Harap korang untuk diri sendiri dan masa depan korang.
=semoga berjaya dlm hidup,pelajaran dan agama


soklan utk yg bakal ditag :
1.suke kaler ape?
2.ape bakat awk ade?
3.ape pandangan awk kat sy ?
4.kalau diberi pilihan, nak tak jumpe sy ?
5.pekara memalukan yg pernah t"jdi kat awk ?
6.cinta pertama awk ?
7.pernah mengigau ?(cecite)
8.guna henpon pe skang ?
9.kalau nk nom leh ? (guraw yo)
10.apa yg boleh wat awk ketawa?
11.cinta bg awk ?

nak tag :

Pesanan dari  penaja:
  • mangsa2 tag sekalian, sila jawab dengan jujur yer soalan2 yang I bagi kat U tuu 
  •  korang perlu buat maksimum 11 soalan baru utk mangsa tag korang
  • anda bebas untuk mengetag seramai mana yg anda mahu & pastikan diorang tahu

12 comments:

Cik Kay Jue said...

wah.. thnks..

same la kita suke kaler biru.. :)

Detective Fiqa said...

hehehehe df kene tag . adehhhh =.=

teha said...

suke senyum dpn cermin ! gimmi five ! kite same.. hahahah ! btw , thnx tag dear :)

shiema sufian said...

SHiema pon selalu kena jugak (:

gadismanja said...

@ckj ,,hehehe ,, sy pink biru

gadismanja said...

@dfiqa ,, ape lagi join ler

gadismanja said...

@teha ,, hak3 ,, sy mmg pantang tgok cermin ,, ade org ke tak ke mule laa sy senyum sensorang mcm org giler ,,haha

gadismanja said...

@shiema kena ape??kongkong erk ?? nak wat cmne kan ,, terime je laa

AlyNn NyzAa said...

selamat mengetag :D

Syamira Yahya said...

wah kene tag la. .
harus jawab ke??
hehe ^^

gadismanja said...

@alynn nyza ,,thanks

gadismanja said...

@syamira ,, wajib jawab ,,kah3