be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: "berblog,kenapa?"

Sunday, 11 March 2012

"berblog,kenapa?"

shiema sufian.

oke nak join click banner ,,
tamak tol aku ,,baru tdy update segmen tuh ,,
ney join lagi ,, takpe ,, 

hehe

tujuan b"blog : mulanya hanya mahu merasai menjelajah ke dunia blog ,,lama2 kemaruk lakk (mcm org jatuh cinta) ,,nak taw mcm mana rasanya ade blog ,,skunk sy da rasa ..

10 comments:

shiema sufian said...

memang, dunia blog ini. sekali terjebak memang susah nak tinggal. kecuali lah org tuh jenis cepat bosan kan (:

gadismanja said...

hehe betol3

Amani◕‿◕ said...

Dari segmen yg sama ! ehh2 , comey lh die,, =D

gadismanja said...

eh sapa yg sumill tu ??

Nur Ardini said...

jom follow blog budak 11 tahun..

http://ohyeahnurardini.blogspot.com/

Arol Mubin said...

Betul tue! Kadang2 rasa macam ketagih pun ade jugak. Bila tak dapat layan blog, rasa rindu jek! Hehe! :D

charmyiex said...

datang dr segmen yang sama...follow awak..

http://charmphoenix.blogspot.com/2012/03/berblog-kenapa.html

gadismanja said...

haha ,, thanks all ,, nnty sy dtg ok

AMALINA YA'AKUB said...

dtg dari segmen yg sama singgah sini http://lavender498032.blogspot.com/2012/03/segmen-berblog-kenapa.html

gadismanja said...

i da dtg