be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: hello .. tggl sehari je lagi oke ,,MESTI BACE!

Monday, 19 March 2012

hello .. tggl sehari je lagi oke ,,MESTI BACE!

back to tittle ,, sehari ke 2 hari ??
ahhh ,,lantak korang laa ,,pandai2 laa kira sendiri ,,
math darjah 1 takkan tataw kot ,,, (jgn mrh)

kah3 ,, mmg aku nmpak relaks ,, tp hati wa kecut maa ,,,
seram sejuk wa ,dibuat nye ,, pape pon wa redha ngn ape yg wa dpt.
sbb ape yg wa dpt ,itu laa ape yg wa buat mase SPM dulu ..
(gune wa2 laa plak)
oke laa ,, seperti biase ragam dak2 spm nnty msti mcm2 ,,

kalau yg cemerlang tuh .,, perghhh ,,bangge habis laa,,
smpai menanges tak sangke ,,alhamdulillah laa kan ,,


tuh laa ,, dulu mase spm main2 ,, da dpt result sebok nak sedih2 ,,
nak wat mcm mane ,dah tu yg kite mampu ,, redha aje laa ,,
nanges pon tak de gune lagi dah ,, bukan RESULT korang leh berubah jdi mcm yg kat atas sane tuhh ...


aku juz nak pesan kat kengkawan yg akan amek RESULT nanti ,,
pape pon keputusan korang ,korang redha aje ,, 
jgn laa b"Sedih2 smpai kan ade yg nk bunuh diri lak ,,
mane laa taw kan ,selalu nye dak2 yg cemerlang je mcm ney ,
yelaa sbb terlalu mengharap kan sgt kejayaan smpai takleh terima kenyataan ,,
herghhh ,mcm2 ...
papepon,gudluck yep pade semua calon spm2011 ..
wish me luck too ..





4 comments:

shiema sufian said...

Aepon results, terima dengan redha ye (: best of luck!

gadismanja said...

@thanks shiema ,, :)

Syamira Yahya said...

semoga kite dapat keputusan yg cemerlang ^^
ok tangan da menggigil, huhu :)

gadismanja said...

@syamira ,, aminnn