be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: yeah akhirnye !! conan ??

Monday, 12 March 2012

yeah akhirnye !! conan ??

hello3 ,,
haha ,, korang taw aku dry tdy watpe ,,huh penat siotttt ,,
korang layan laa,
aku dok selalu chat ngn dfiqa ney ,,
tgok blog dye penoh ngn conan,
tecipta laa 1 imaginasi lam pale otak aku ,,
then aku cari gmbar ,,
aku try laa ,,
tgok ney


ney gmbar asal ,,
yg aku wat lak ,, tgok ney 


haha ,, tak jadik doe ,,btw ,jari ngn pale dye aku crop je ,,
hahaha ,, tak rety doe nk buat pale ehh ,,
aku buat badan jerkk ,,

haha ,, oke laa ,,

bye2



8 comments:

Detective Fiqa said...

ayooo. conan sy jadi mangsa hahaha :D
tapi badan dia kecik sikit pd bahagian atas tu

gadismanja said...

a"A mmg pon ,, taw jelaa ,,kalau wat doodle nk padam balik uh malas ,, so biarkan ,,tuh pon cincai2 je ,, sbb pale dye pon men potong je ,,lg2 jari tuhhh ,, hak3 ,, sy malas wat dah sbb mud takde sbb dok mah sensorang ney :(

Syamira Yahya said...

comel comel comel. .
hehe ^^

gadismanja said...

haha ,,takde laa syg ,,

shar90 said...

hahhaaa... dh ndai buat body... cepatnya jd pro... hahhaaa

gadismanja said...

haha ,, mane ade pro ,, kelam kabut je badan dye tuh ,,hahhaa

Niqi said...

jadi akak buat....

gadismanja said...

hahha ,,jadi ke ??tak laa