be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: doodle lagi laa ..

Sunday, 1 April 2012

doodle lagi laa ..

doodle lagi ,, bape jam erk aku wat ??
1 hari je aku wat ,, bia betikkk ,, hahahhaa ,, gedikk ,,
hahaha ,, kalau korang tengok entry neyh ,, tgok entry yg kat bwh entry neyh jugak ye ,, 
hehehhehehehehhehe

ney utk sha

sha sory eh tak lawa ,,
 sbb yg ney mmg tak ciplak mane2 langsong , 
buat sendry ,,
hahahahhaa ,, sory eh tak lawa ..
tak rety wat ,, hehehe


cam kanak2 punye lukisan ,, hahaha ,,
sy takley nk bygkan  ,,soryyy ...



16 comments:

sHaR!Na eLyaNa said...

sukanya...cute la...tq..ya..tq sgt2..:)

teha said...

comel laa.. pandai awk buat :)

shar90 said...

macam cex ah je.... heheee
cute r... ahhaa xD

gadismanja said...

@sharina elyana ,, haha ,, yeke ,, oke ,, wc

gadismanja said...

@teha ,, tade laa

gadismanja said...

@shar ,, a"A kan ,, bile awk ckp sy teringat gmbar sy ade lebih kurang mcm neyh , hahaha ,, mmg tak telintas langsong kat pale sy ,, haaahahaa

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

pewiittt comel la
pndai dyew wat

gadismanja said...

@cik eyladilla ,, hahha ,, comel ke ?? masehh ,, takde laa comel kot

AYIE ABAS said...

okey laa ni...dah cumel dah... ~__^

Detective Fiqa said...

wahhhh :D kawaiiii!!! :D hahahhaa
eh cex ah sorry ye fiqa lama dh tak BW :P

gadismanja said...

@ayie Abas ,, comel ke ?? thanks ehh

gadismanja said...

@dfiqa .. hehhee ,, thanks eh ,, takpe ,, rindu kat fiqa ,, hehehe

angan-angan said...

cantik :)

gadismanja said...

@angan-angan ,,thanks ye

Cik Purple Pinkypuff said...

comelnyer! :D

gadismanja said...

@cik purple pinkypuff ... thanks ,, tade laa comel sgt kot,sy tak pandai wat lagi