be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: apa jadi kalau semua jalan mengundur?

Tuesday, 13 March 2012

apa jadi kalau semua jalan mengundur?

mmg lah takde yg mengundur walaupon kereta ngan bas ada gear undur,hehehhe!ni kalau jer la, nak tgok mcm mana jadinya.sbb itu kita harus bersyukur dgn setiap kejadian Tuhan,pasti ada hikmah dan sbb..

apa jadi kalau semua jalan mengundur ?

kita mungkin t"paksa memasang side-mirror,sama ada diletakkan di kepala atau bahu utk memudahkan b"jalan.mesti side-mirror tu nanti ada pelbagai fesyen,mcm cermin mata atau aksesori lain.

cuba bygkan mcm mana rekabentuk F1,agaknya tak sampai 1 pusingan semua dah mencium punggung kereta org lain laa kot..ehhehehe

mungkin pepatah,"ibarat ketam mengajar anak berjalan lurus" akn ditukar kpd "ibarat ketam mengajar anak berjalan undur".manakala papan2 tanda seperti "AWAS SELEKOH DI HADAPAN" akan menjadi "AWAS SELEKOH DI BELAKANG".

mungkin kalau mcm tuh,semua kenderaan pon terpaksa la ikut trend mengundur.byk laa yg berempuh sesama punggung.ramai laa yg sakit leher atau sakit belakang.

mamat2 yg miang dan gatal merupakan yg paling suka kerana byk kesempatan boleh mereka ambil.dengan sengaja melanggar punggung2 awek2.tp mungkin laa golongan ni yg paling bengkak punggungnya sbb selalu kena sepak sbb kurang ajar ..


hahahaha ,, "terbaikkkk"
credits to : majalah APO? isu 224 ,1 mei 2008 ,RM 4.50
m/s 027

4 comments:

shar90 said...

hahahaa... lame xbace APO? fakta dia mmg mengelirukan... ahahaa

gadismanja said...

@shar..hahahhaha ,, taw takpe ,, tdy sy bosan,,saje amek majalah dulu2,, bace punye bace ,, jumpe laa ney ,,haha ,,saje share ,, hek3

Detective Fiqa said...

hahaha kalau jalan mngundur memang byk excident yg berlaku kan? hahaha :D

gadismanja said...

@dfiqa,,, right ,, hahahhaa ,,ramai laa org yg maty