be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: cepat betol ??

Friday, 30 March 2012

cepat betol ??

hye assalamualaikum ,,
hehehe ,, cepat betol sy siapkan doodle tok kak ain ..

hehhehehe ,,siap dahh ,, law tak lawa sory keh ,, hehhee


for akk ain ngan abg nash .. hahahahhaa


oke laa ,, nak cite sikit ,,
polis mmg tegas kan ,, garang skali ,,
takut i taw ,, 
moto abg aku hilang taw,so dye g report ,,
nak report kena tunjuk geran moto ,.
geran tuh kat sini moto eh kat sane ,, hahaha
so polis uh suruh fax taw ,, ckp garang je,,
mase dye bg nom fax kat aku,aku seram giler ,,
de ckp uh kecut tol aku ,,
lepas uh aku ckp kat ibu polis uh ckp garang je ,,
mcm nk mkn org takut adik ..
paz smbahyang jumaat aku g laa CC ,, 
jap g akk uh kap fax balai polis uh tak on ..
aku tataw nom polis uh aku kol laa abg aku ,,
abg aku bg nom polis uh ,,
tepakse laa aku ckp ngan polis uh ,,
padahal takut ya Amat ney ,, 
berani jelaa ckp an ,, pahtu akk CC tu suruh aku balik ,nnti dye fax kan ,,
aku balik laa ,, dah smpai umah ,,
polis uh kol aku ,, dye kap da anta lom ,, 
aku kate laa akk uh suruh balik,then akk uh g fax an ,,
dye kate ,oke ,i tgok dulu ..(gaye nak top je)

pahtu dye kol lagi ,, dye ckp fax uh dah smpai ,,
dye kate thanks ..lepas uh dye tnye,
u ni sape,,aku ckp laa adik dak g hilang moto uh ,,
pahtu dye tnye name ,aku gtaw ,,
dye tnye umo ,, pahtu aku kap laa bawu paz spm ,,
dye kap cane result ,, aku kap laa lulus laa semua kan ,,
dye kate oke tak ,, aku ckp jelaa oke ,,
dye kate nk blaja mane ,,aku ckp laa u ke kan ,,aku tgh tgu PLKN dulu ,,
dye kate ,oke laa,t masok laa u ke poli ke ,, 
aku ckp laa oke ,, pahtu dah ,,
yg ney baru laa dye ckp lembut2 sikit ngan aku ,, law dye ckp garang2 lagi ,mmg kena ngumpat laa ngan aku ,, geram je ,, jgn laa garang2 .,rileks arghh ckp elok2 kan boleh ,, see,da dpt baru nk ckp elok2 ,, lempang taw laa ,, eishhhh ,,

bye ,,assalamualaikum

2 in 1 ,, 2 entry lam 1 post ,,hahhaha

10 comments:

hazfee said...

haha, dia bukan grg tp tegas kot. hehe. rileks la cex ah. hehe

gadismanja said...

@hazfee ,, takot laa ,, gaye dye ckp uh nk marah je ,, lembut2 laa ,, s takot kene marah ,tp kalau dye marah uh bukan slh sy ,sy akan petahankan taw ,,

Aini Yunus said...

cantik...xnak lukis untuk k.aini 1??

gadismanja said...

@aini yunus ,,hehhe ,, akk nak ?? haha ,, tak cntik mcm mane ??

sHaR!Na eLyaNa said...

ehh..bestnya dpt doodle cute ni..cm real la..pndai kamu buat..sha mo bole??

gadismanja said...

@sharina elyana .. hahaha ,, haha ,, tade laa ,, tak comel un ,, nk ke ?? haha ,, nnty law ade mase sy wat kan tok sha oke

shar90 said...

waa... dia tertarik letew ngan cex ah... ahhahaaa. soklan dia jauh lari dr motif... ekekekkeee

ape2 pon doodle kali nih style.. pndai cex ah buat... heheee

gadismanja said...

@shar ,, hahahaha ,,, bia an jelaa polis uh ,, hahhahaa ,, wat gelak je ingat balik ,,

btw thanks ,, tu pon ade ciplak2 sikit ,,hehehe

Mizz Aein said...

waa . cex ahh . sygg lebyhh nihh . thxx sygg ~ len kali aq mnx lg . ekeke . btw . thhxx sgtt yea ?

gadismanja said...

@mizz aein ,, hahaha ,, sory eh law tak lawa