be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: nak makan kancil

Sunday, 4 March 2012

nak makan kancil


erghhhh ,,tak dpt rasa daging kancil ,,
huwaaaaaa :(
kenapa org tu buat mcm ney ,,
tak baik laaa ,,
kan da jnji nak jual kancil tu kat kami
kenapa jual kat org lain ,,
b"sungguh da kami nak makan kancil ,,
ape hukum jual atas jualan org lain ,,
kenapa sanggup buat mcm tu ,,
nasib laa ayah ckp takde rezeki takpe laa
huh ,sedih nya ,, bukan dekat nak pergi amek ,,
bazir minyak je dtg tp tak dpt hasil ..

takpe laa ,, kalau ada rezeki dpt laa rasa kan ,,

k!bye



4 comments:

shar90 said...

hua~ best klo dpt kan... dlu sye pernah kejar kancil jtuh dlm longkang tp xdpt :)

gadismanja said...

huhuhu ,, tu laa pasal ,, geramnyerr ,,nak sgt mkn kancil ,, takde rezeki ,, haha ,, ceannyerr

AiSyA LiEzA said...

xpe.. nnati dpat la tu :) ;D

gadismanja said...

mnx2 dpt laa aminnn