be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: selipar terbalik ??

Saturday, 3 March 2012

selipar terbalik ??

hahaha ,, korang mase kecik2 dulu penah tak pakai selipar terbalik ,,
mcm neyhhh 

hahaha ,, kan2 ,, kalau korang tgok skunk pon ramai dak2 kecik yg pakai mcm ney jgak kan ,,
persoalannye ?? kenapa minda kita semasa kecil b"fikir kalau kita pakai mcm uh betol ?
haha ,, kenapa kita boleh pakai t"balik ,,
kita pakai seolah2 betol je ,,
dan dgn confident nye kita akn b"jalan megah ..
hahaha ,, 
tp nak taw laa ,,nape erk dak2 kecik suka pakai selipar t"balik ..
b"pkey smpai pengsan !! erkkk


ney lagi 1 tabiat budak2 kecil ,,
suka pakai selipar yang lagi besar dari kaki ,,
haha ,, padahal kaki kecik je ,,
nak pakai yg besar ,,

kalau korang perasan kan ,,
tah2 pernah buat kot ,,
dak pompan kecik2 selalunye akan try kasut tumit 
tak kire laa sape punye ,,
huwaa3 (mcm diri sendri je)
pahtu yg besar2 lak uh ,, 
huwa3 ,, 

da laa k!bye

2 comments:

Nurul Amanina said...

budak kecik mmg suka pkai selipar terbalik. hehe, tak tahu kenapa.

jom singgah dan komen entry terbaru sy

http://amaninajailani.blogspot.com/2012/03/bila-hati-dah-panas-hal-kecik-pun-jadi.html

gadismanja said...

hahaha ,,kan3