be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: sahabat katak comel

Saturday, 10 March 2012

sahabat katak comel


haha ,, katak ,,euwww ,, comel ker ??
haha , btw katak yg atas tuh comel but a realy frog is ugly ,,
naik bulu rome aku seyhhhh ...

join pon sbb mamat ensem ni tag aku ,,
hahaha ,,ape nak buat ,,tgh bosan layan jerkkk ,,

oke ,,nk tag

14 comments:

shar90 said...

hehehee... dh ler takot katak kan... huehahaa xD

Fakhrul Haiyin said...

rajin jak kau ikut segmen eh? bagoss3! heheee.

ZWAN SABRI said...

belala katak sekoq.. mana nk taw bila cium kata tu boleh betukaq jd putera raja kaa.. HAHA

gadismanja said...

amboii korang bahan cex kan ,, @shar ,,tu laa pasai ,, ney kes nak kena kan org laa ni

gadismanja said...

@fakhrul haiyin ,, memey ler ,,jum join

gadismanja said...

@zwan sabri ,, yeuwwwww ,, sape laa nak bele katak uh ,, ee ,, dah laa ,,jgn ckp lagi ,, nk ciom eh ,, erk hentikan

jia creatifelt said...

thanks for taging me...dear

gadismanja said...

wc :P

Koding said...

Katak baik tu...
Tak apa...

Jemput singgah ke blog Koding...

gadismanja said...

haha baik ke?

zakirul rahim said...

dari segmen katak comel..

buat kunjungan disini..nice blog..

jemput singgah:
http://zakirulrahim.blogspot.com/2012/03/sahabat-katak-comel.html

gadismanja said...

thanks ,,

Syamira Yahya said...

singgah dari segmen yg sme ^^

http://syamirayahya.blogspot.com/2012/03/sahabat-katak-comel.html

farah.fauzi said...

singgah sini jmpe shbt ktk comel

http://rajafarah94.blogspot.com/2012/03/sahabat-katak-comel.html