be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: 1st time wat doodle .. hahahahhaha

Saturday, 10 March 2012

1st time wat doodle .. hahahahhaha

haha ,, seperti kat tittle tuh ,, 
aku try wat doodle ,,
sebelom ney aku tak leh wat sbb takde photoshop ..
naseb laa geng aku sorang ney ajar aku mcm mane nk bukak nye ,
thanks yep ,, tp doodle aku ney ,bangang2 jerk ..
haha ,, kelakar doe ..

ade 2 aku buat ,, tp aku buat tak siap laa ,, :P

ney 1st aku buat ,,haha ,, mmg cm hampeh sbb aku mule2 tataw buat mate uh teroz tak center ,,hahahhahahaha,, dah lupakan ,,


ney lak yg ke2 aku wat ,, hahaha ,, kepale je laa dpt ,
nk buat bdn sekali ,tp masa tak mengizinkan aku ,,
ade je keje aku kene buat,, muahahahhaha ,,

kelakar rupe shinchan ,, hak3 ,,

dah laa ,,

k!bye


12 comments:

mn6bil said...

comel..okey lah.klu terus berusaha tanpa putus asa its will better soon.keep it up^-^

gadismanja said...

@mn6bil,,thanks yup .. hehe ,,

shar90 said...

hahaaa... pkai adobe mmg nmpak comel... shinchan mmg jadik... hehee... klo cex ah pkai pen tool lagi lawa :D

gadismanja said...

hahahhaha ,, shinchan tu jdi ke ? haha ,, shar2 wat cex gelak je

Cik Kay Jue said...

wah.. menjadi la shin chan.. :)

gadismanja said...

haha ,, ckj ,, jadi ke ?

AiSyA LiEzA said...

comel laa.. :D saya un xpndai buat.. :D hehehe..

gadismanja said...

@aisya lieza ,, comel ker? haha ,, 1st time buat

ZWAN SABRI said...

Aiseyh, boleh tahan jugak.. tahniah2.. :)

gadismanja said...

@zwan sabri ,,ahahhaha ,, thanks laa ,, tak lawa pon ,, sbb tak jadi

Zaza Fakharuldin said...

not bad not bad. what softwear are you using?

gadismanja said...

@zaza fakharuldin .. photoshop laa :P