be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: yuckkkss !! katak ??

Wednesday, 7 March 2012

yuckkkss !! katak ??


euwwww ,, besar nye ktak uh ,, kenapa org tuh leh pegang mcm tu je tanpa rasa geli ??
eeerr ,,naik bulu roma mase tgh wat entry ney ..

nak cerita laa ,, aku mmg takot katak ,, tataw nape ,,
sebenarnye sape kenal aku tentu dye rasa aku ney lasak ganas ,,tp takut ngn katak ,,
haha ,,lawak doe ,, jiwa kental tp takut katak ,,
tah laa wey ,, geli siot ,,
lain laa kalau wujud putera katak ,,
tu pon aku tak jamin aku akn pegang ,,kah3
ape lagi nak cium ,, ahakz ,, euwwwww ,, 
eh3 ,,jgn cium ,, awok tu lelaki ,, hahaha

lagi2 bile katak tuh mcm ney
seram weyhhhh ,, erghhhhhh ,,

ya Allah ingat lagi mase aku form1 ,, mase uh aku atlet olahraga ,,ade kwn skola rendah aku ni lelaki ,dye taw aku takut katak ,sekali tuh dye bg kat aku katak ,berlari aku 1 skola ,, bygkan 1 skola ,,semua ceruk aku redah ,, eeeeeee ,, tak ley bla laa ,, ya Allah ,, geli giler ,,
ade tu plak mase aku pom3 ke 4 tah ,, ade laa dak atas aku ney ,,
dye mkn ape tah ,,lepas uh dye bg 1 plastik kat aku2 ingatkan kueh kot ,,
aku picit2 lak,lembik je,aku tgok katak ,, perghhhh ,, 
geli geleman aku kat situ ,,jaoh aku campak plastik uh ,.

ade tu taw,katak uh kat rumah aku ,
aku atas sofa ,,nak turun tetibe nmpak katak uh aku try elak ,
teroz aku jatuh tergolek ,,
effect ea sakit pinggang aku weyy ,,
sume sbb si katak ..
aku tataw laa nape aku takut sgt ngan katak ,,
padahal dye tak gigit pon kan 
tah laa ,,

oke laa smpai sini je kot,,
tp sory hari ni guna perkatan "aku"

try laa korang kongsikan ,,binatang pe yg korang mmg takley bla laa ,,

8 comments:

NARDtheNERD said...

katak i ok ok je...
:)

gadismanja said...

mcm mane leh oke je ngan katak uh ,,

shar90 said...

wuit... saye geng ngan katak... hahhhaa xD

gadismanja said...

@shar .. erkkkkk ,, alahaiiii ,, geng ngan katak ,,walaweyyy ,, meremang dah bulu rome ney

Sang Penulis said...

: katak comel.. :p

gadismanja said...

@sang penulis ,, yuckkk ,, comel ?? erghhh pengsan

zizie said...

kawan zie pun takut katak.. time form 4 kitorang kena bedah katak.. yang lain semua bedah katak besar2..dia bedah katak kecik je.. lawak tol.. harap badan besar...lelaki lak tue... haha..

gadismanja said...

haha ,, kami pon ade bedah katak ,, tp sy tak tgok yg bedah katak uh ,, kami tgok yg bedah ikan ,,hahaha ,, katak ade 2 lapisan kulit ,,