be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: utk jai

Monday, 16 April 2012

utk jai


ello,assalamualaikum .. 
hehehe ,, baru lepas mandi ,,wangi tak wangi tak ?
angguk ler sikit ,, heheehe
oke ,jai mintak ichigo kat sy..
hehehhee ,,jap2 ,, ade org lain mintak sy buat pape tak ?
sy lupe laaa ,, lau ade,sory laa eh ,, sy takpat nk tlg uat kan ,,
ampun2 ,,minta maap sgt2 ,,


amacam ?? oke tak 

rase2 nye ini laa benda paling susa kot sy wat ,,tataw nape ,, rasa susah je 
hehehhee ... 

oke laa ,, nk bw lak ,,haha ,da ramai tetunggak tuh ,,hahahahhaa ,,
opss,ye tak ye eh ,, sy nak pesan ney ,,
please jgn minta sy buat lagi eh,sbb sy tgh penat skunk..
jgn mintak k ,sbb sy jenis kesian,,takleh nk tolak ,,
so plese sgt2 ,,jgn minta ,, bg sy mase rest .. 
ye .. terima kasih ,,

kay bai assalamualaikum

14 comments:

Jai Sulaiman said...

wah wah wwah comelnyeeeeeeeeeeeee kehkeh

gadismanja said...

@jai sulaiman ,, hehehe ,, jgn puji ler

Jai Sulaiman said...

hehehehe gadismanja plak :s

Detective Fiqa said...

hahahaha. lawa nyerr. pandai cex ah kita buat hehehe. cantik2. comel2 :D

gadismanja said...

@jai .. mmg tu name at sini ,,hahaha

gadismanja said...

@dfiqa ,, haha ,thanks ,, susa nk buat

snf said...

comelnya:-)

gadismanja said...

@snf .. thanks

shar90 said...

muahahaa... lawa giler,,, sye pernah tgok chibi style nie... hehee
mintak satu :P

gadismanja said...

@shar .. errr ,, mmg tiru chibi tu pon kan ,, awk jgn mintak bukan2 laa ,, alaahaiii

sis92 said...

owh patutlah tetiba g blog dia ada pahlawan gagah haha

Syamira Yahya said...

wah comel2. . sye nak jugak walaupon da pena dapat. .hehe ^^

gadismanja said...

@sis92 .. hehee ,,gagah ke ?

gadismanja said...

@syamira ,, ahahha ,, jgn laa mintak skunk ,, nnty2 ehh