be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: donut3 ,,

Sunday, 15 April 2012

donut3 ,,


memandangkan ramai yg nakkan donut aku ,, so aku nk bg rasa ,, 
cehhhh ,leh rasa ke ??
donut aku lain dri yg lain ,, cute je ,, comel2 mcm tuan dye ,,
(tgn di bahu mata ke atas) herghhhh

hahahhaasebelom tu kita tgok dulu neyhh

WANTED !

muke tak besalah je curik donut ,,
comel kan donut tuh ,, hehehhee ,, cute je 
(mcm tuan dye)
sile lempang muke sy
hahahhaha


tadaaaa ,, sedap tak ???


ney bile da byk2 ,, yg 6 tgh uh buat mase mule2 cantik je ,, 
smpai yg byk2 sy t"buat coklat tuh jdi cair sgt *hampeh tol aku
hahahahhahaa


nyum3 ,, eeemmmmm ,,sedapnye ,, 
ibu kate buat besar2 nnty mkn 1 je da kenyang ,,sape nk mkn yg lain
so buat kecik2 ,, masok mulut je ,, hehhehehe

kay bay ,, selamat menjamu selera ,,

btw ,bile da bace entry neyh jum ler ke entry bwh tgok hasil sy 
pakse neyh
muahahhahahahahhaaahahahahha 


20 comments:

teha said...

donut comel.. kecik2 jee..

gadismanja said...

@teha ,, hehehe ,, maseyhhh ,,sedap jugak taw ,,

nadzirah abdullah said...

nampak sedap lah..aww2..nak g umah cex ah la nak mkn donut..hehe

gadismanja said...

@nadzirah abdullah ,,hehehe ,, da abeshhh

shar90 said...

waaa... puny doughnut... cute laa... ahahaaa
btol gak kan... klo besar2 xbest plak... ehehe xD

gadismanja said...

@shar ,, ehehhee ,, comel kan ,, mase wat tu tetibe sepupu dtg ,dye tlg sekali ,so bg dye bwk balik sekali ,,excited sgt ,, ngn anak dye lagi main2 ,bg anak dye mam uh lagi dye kap dap2,,bile da byk2 mkn dye kap nanak laa ,, haha ,kelakar

hazfee said...

comel je donut tu.haha. tak cukup la nak isi perut :p

Syamira Yahya said...

wah comel2 je donut tu. .hehe ^^

gadismanja said...

@hazfee ,, tak rasa mmg rasa tak ckop ,, haahaa ,, makan 10pon da kenyang

gadismanja said...

@syamira ,, donut je ? tuannye ? ahahahhahaa

sis92 said...

hukhuk tolong pos ke rumah ye :D

Taman Persinggahan Kayangan said...

cdaap nyer donut..Cute2 lagi cam mpunya nyer..nak ckeet..hihihi

gadismanja said...

@sis ,, hahaha ,, abeshh

gadismanja said...

@taman persinggahan kayangan ,, hehe ,, da abeshh ler ,, hehe

shiema sufian said...

Comelnye donut. nak sikit (:

gadismanja said...

@shiema ,, hehe ,, da abes

Detective Fiqa said...

sedapnyerrr. serius wa lapa :P

gadismanja said...

@dfiqa ,,hehhehe ,, nyum2(jahat wat fiqa teliur)

9n0L4 said...

cute nyeeeee donut tu. 10 bijik makan pun belum tentu kenyang. hee.

gadismanja said...

@9n0L4 .. ehehhe ,, kenyang ler ,,