be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: aku bekas pelajar kuim !!

Thursday, 28 June 2012

aku bekas pelajar kuim !!

haha,, korang mesti fikir ape yg aku nak cite kan ni an..
yep ,, wey aku da tarik diri laa dari kuim ,,

sory sgt ,, aku tahu ,, aku masuk 25jun,aku klua 28jun ,,
sekejap sgt mase tuh ,,
n aku tela menghabiskan duit parents aku ,,
yuran je rm285+rm50 utk kemasukan ,,

pahtu yg aku begiye konon nak belajar smpai ke puncak
ape2 laa yg paling tggi ,,
nak pinjam ptptn laa,,bangge laa konon ,,
p buat acc bank ,, hampehh je ,,

sedih sgt ,, korang nak taw kenape aku berhenti ?
emm , tetibe aku rasa jiwa aku tak masuk kat situ ,,
automatik niat n pale otak aku tak minat ,,

law aku niat mcm uh ,, aku dok bape tahun pon kat sane ,,
tah leh ke tidokkk tahhh an ,,

patot laa entry dulu tuh ,aku sebok dok kate aku takot2 ,,
rupe eh macam neyh jadi nye ,,

huwaaaa T_T

korang rindu aku tak ?? rindu kan

emmmm ,, maap kecewa kan korang yg sokong aku masuk situ ,,
yess ,,kat situ aku pakai mmg tutop aurat full 100%
k ngaku laa an selama ney tak sempurna pon aku top aurat ..

at sane ade gak pengalaman kot ,,
hehe ,, korang jgn gelakkan aku taw ,,
aku kat sane cuma bawak 2 kasut je ,,
kasut warna biru n pink ,, hahaha
giler aku an ,, mcm pemes je aku kat situ

mule2 aku jalan g fakulti ,konon nak urus surat berhenti ,,
aku kan pakai kasut biru ,,
haha ,, jap g ade dak pggil ,KASUT BIRU !!
haha ,, aku da tercengang da ,, sape lak yg pggil aku neyh ,,
hampeh segan aku je ,, nyampah ,,

pahtu balik je rumsis ,kene lalu rumsis lelaki ,,
jap g dak2 yg nakal uh dye jerit2 ,,
pggil kasut biru3 ,, segan giler ,,
ingat lagi dye ckp cam neyh
"kasut biru ,, pandang belakang sini "
hahaha ,,aku wat tataw je ,, da laa jalan sorang2 ,, segan giler kot ,,

pahtu aku guna yg pink lak ,,
haha ,, otw aku nak balik rumsis ,,
ade siswa tuh tegur aku ,,
dye kate ,menyerlahnye kasut ,,

arghhh ,, aku tawu kasut aku cantik weyyy ,,
jgn laa ckp camtu ,,segan aku ,,

haha ,, ye ,aku tetinggal kasut hitam dalam kereta ,,
sbb tu laa aku tak bawak ,,
hahaa ,, takpe laa ,, mungkin aku berani kot
tampil ngn gaya yg berbeza ,, haha
maafkan saya ,,

ok laa ,, sedih kene marah ,,
ahhaa ,, babai ,, komen2 yewp ,, hehehe

6 comments:

Yana Libra said...

haa? nape berhenti? tak faham...huhu~

shar90 said...

hahaaa... nak wat camne kan... hee
dlu mse sye mule2 msok blaja pn kene sound senior prempuan, siap mintk nombor lagi... bhahhaa
sape laki sape prmpuan pn dh terbalik... ekekee
yg penting pilihan kite utk kite... hee =D

DRceria said...

ooohh... KUIM ke... DRC pernh g sane buat lawatan,,,,, n ramai kengkawan kat sana jugak...

Nur Aischa said...

sayangnya berhenti.. habistu lps ni sambung mana?? tp takpa, mungkin rezeki di tmpt lain. insyaallah ^_^

eyjalukman said...

it's okay . mybe tkde rezeki bljr kt situ . anyway dont lose hope okay :)

Stylo Muar said...

heyp! haha.. bdx2 nie mmg cenggitu.. bertuah jep. haha..
abes skunk kat ne ?
parents lak ckap ape time nk berhenti tu ?

-sem1 2014-