be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: kekasih hati tinggalkan aku

Monday, 16 July 2012

kekasih hati tinggalkan aku

jari saya luka terkena parang ,, sy rasa tak gempak ,, mmg tak gempak ,,


erghhh ,hampeh je intro aku kan ,,
aku taw ,,skunk aku malas bw ,, sory sgt ,,
smpaikan takde yg masuk un dlm blog aku ,,
yg masuk un aku jarang dtg blog dorang balik ,, 
erghhhh ,,

eh2 ,nak taw kenapa kene parang ?
tayah taw ,,dak nakal+degil mmg neyh akibat eh ,,

huhu ,, ouhh nak taw pasal title uh ye ,,
yep kekasih hatiku meninggalkan aku ,,
dye telah pergi ke adtec batu pahat utk smbong belajar ,,
huh ,sedehhh T_T

tp takpe laa ,, dye nak blaja demi mase depan ,,
cume hatiku yg tak rela ditinggalkan ,,
mane penah kitorang berpisah ,,
huwaaa ,,3tahun3bulan wooo ,,
mane tahan ,,,,

k laa ,,type panjang2 bukan ade yg bace ,, erghhhh ,,

k fine ,,majukkk 

6 comments:

yana yani said...

sbr jer lh..

gadismanja said...

@yana yani ,,uhuhu ,,sabar laa neh

shar90 said...

3tahun pejam celik pejam celik jew... ahahaa xD

gadismanja said...

@shar ,,baru sehari kot dye kat sane ,,sy dah cam org giler dah ,, ee ,, tak suke ar cmneyh

Detective Fiqa said...

jgn sedih sedihh :) mana tauu jodoh cex ahh panjang. insyaAllah adalahh tu. dont worry

gadismanja said...

@dfiqa ,, masalah nye hidup sy dah jd lain ,, hari2 sy takde dye ,, selama ney sy bergantung pape kat dye ,, dye je sy ade ,, bile dye takde ,sy rasa kehilangan sgt2