be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: ramadan al~mubarak

Sunday, 15 July 2012

ramadan al~mubarak

mesti taw kan entry pasal apa ,,
yeahhh ,,puasa ,, ops3 ,, jap2 ,,

AHAD cari ISNIN nak tanya nampak tak SELASA agar ingat kan RABU bagitahu KHAMIS supaya jangan lupa mesej JUMAAT yang SABTU dah puasa ^_^

ngee~ selamat berpuasa yep ,,

k nak cite an pengalaman puasa tahun lepas 2011 ,,
aku mase uh fom5 ,, hee ,,

k ari 1st aku puasa ,aku tataw laa nape ,,

mase uh da nak balik da ,,
tetibe perot aku sakit sgt2 ,,
ingatkan nak buang air besar**hampeh je ayat
tp tak ,, rasenye perot aku masuk angin kot ,,
mase uh muke aku da pucat giler ,,
aku mintak mmber aku minyak angin ,,
dye kate ,wey nape bibir kau pucat ,,
aku senyap je sbb da sakit sgt2 ,,
pahtu mmber baik aku ckp mcm ney ,,
wey ko nape ? asal muke ko pucat ?
ko sakit ke ? ko sakit ape?
nape ko tak g tawu aku ?
rase nak sepak je dye mase uh ,,
aku nga sakit mcm2 eh tnye ,,
cemas je ,,
pahtu masa da time ,,
aku salam ckg sebelom kluar kelas ,,
ckg tegor kate bibir aku pucat je ,,
aku kate tade pape,,
teroz aku ajak mmber aku g tandas ,,
lepass keluar dri tandas uh ,,
baru laa aku oke ,,

giler laa aku ,, tak makan je kot pai cmtu sekali ,,
mybe masuk angin ,,

mintak2 tahun ney tak jd mcm uh ,,insyaAllah ,,

p/s : korang2 ,, baju raya warne ape ??
ngee~ lom pape da tnye pasal baju raya ,,

5 comments:

shar90 said...

hahaa... kan... klu kite sakit perut yg teramat xleh ditanya,,, rse annoying je... hee xD

Detective Fiqa said...

hehehehe :D mcm tak sabar nak raya jee :D amboii22 hahaha

rinduu katt diaa~~~

gadismanja said...

@shar ,,tu laa pasal ,, hahahaa ,, org dok sakit2 le lak dye tnye bukan2

gadismanja said...

@dfiqa ,, ngee~ tak saba~

miss u too ,,

9n0L4 said...

arini dh 17 ramadhan. slmt berpose. ;)