be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: bebas akhirnye

Saturday, 1 December 2012

bebas akhirnye

yeahhh ,, hehe ,, sory2 ,, excited sgt nk tulis entry ,,

asslamualaikum ,slm sejahtera salam 1 malaysia ..

wahh ,, tataw nak tulis pe sbb byk sgt cite kot ,, hehhee
hummm ,, 29/11 sy balik dari kem ,, letih jgn ckp laa kan ,, mmg letih gile2 ,,

bende yg paling sy suke kat kem adelah mase kat surau ,,
best sgt2 ,, rindu ,,
ustaz suke wat lawak ,,
lagu2 yg popular kat surau addin
-adakah kau lupa
-demi matahari
-sumayyah
-asyik
-jasa bonda

huhu ,, kat kem mcm2 gelaran sy dpt ,, salah satunye "menteri pasola"
biase nye wira laa yg panggil sy ngn gelaran pasola tuh ,, gerammm je ,,
tp takpe ,,kenangan kot ..
humm .. awak nak tawu ,, sejak duduk kem saya makin gemok ,,
huwaaaa ,, 6kg naik kot ,,
dtg 52kg ,balik 58kg ..
cikgu panggil sy gemok ,, balik ni sy diet teruz ,,

mase malam akrab kompeni sy buat persembahan lagu kalau berpacaran ,,
sy lakonkan watak syaitan ,, hak3 ,, dorang jahat conteng muke saya ..
menang taw persembahan tuh .. tak sangka sgt2 ..

oppp cop ..nak cite sikit ,, shusshhh snyap2 k ,, bape hari sebelum balik kem ,
ade sorang makhluk allah yg sy tak kenal bg sy surat laa ,,
nak berkawan kate nye ,, hehe ,, p syg ,da kena koyak pon surat tuh ,,
sy setia oke ,, p smpai skunk sy tataw sape bg surat tuh ,,takpe laa ,,

hah,mase main tali tinggi pulakk ,, emmm ,, mase nak naik menara tuh yg takut ,, mase main tuh tak takut pon ,, gayat tinggi je ,, mase tuh terpikir ,, cane laa org yg cube bunuh diri erkk ?? tak takut ke ??errr seramm ..

hummm ,,ape agy erkk ,, blurrr sekejap ,,, hmmmm ,, sory laa ,, sebenar eh nak wat entry bergambar ,, p malas laa  ,penat sgt2 ,,nak upload gmbar lagi laa ,, nnty2 laa ye sy wat entry bergmbar ,, hehehe ,,
so ni jelaa k ..


3 comments:

shar90 said...

xcukup citer ni... kasi citer dr mule msok smpai 29/11,,, bru btol... hehee xD

gadismanja said...

@Shar ,, haha ,,yela3 ,, t cite laa mase uh penat

Detective Fiqa said...

wahhh cex ah dah baliklahh rinduu hehehe