be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: sebak

Tuesday, 22 May 2012

sebak

tut tutt .. tutt tutt ...

_cida : ,mina!
aku : yep
_cida : nax tanx dtg cneyh
aku : hah ?
_cida : , , hah asal ?
aku : xpham
_cida : nax x dtg cneyh ?
aku : ouh..tah la da
_cida : ,ump,da la ,xnax er toe,aqu da tnye akq aqu,dye kte ok je
aku : aku bkn pe .. tah r,mak aku cwg2 je..mmg r nk g..p tah r,xsmpai t lak aku
_cida :,ump , , k , toe alsn kaw,abesh,plkn t , , bwax r ibu skly,adoy, ,


wey da ,, takkan kau tak paham2 aku kot weyhhh ,,
ibu aku sakit doe ,,
mak ko sehat ,, boleh laa kau tggl kan ,,
anak buah kaw ,akk kau ,,ade umah leh jage mak kau ,,
ibu aku lak ,, sedangkan aku dok rumah pon dye leh bosan .,,
ney bile aku takde ,, kau mmg laa tak rasa weyyy ,,
mak kau ngn ibu aku lain ,,
nnty kalau aku keluar rumah neyh ,,
sape nk teman kan ibu ,,
takkan aku nk biar ibu dok rumah sowang2 ,,
kot jd pape kat ibu aku cmne ,,
weyy sdeh laa kau kate tu je alasan aku ,,
yes that a reason aku ..
kenapa ,,PLKN nnty ?
kalau boleh pon aku tanak g laa wey ,,
tp ibu pon tak kesah aku g PLKN ,,
sekurang2 nye tu bukan kehendak aku ..
wey da ,, walaupon aku neyh degil ,,
aku selalu wat ibu marah aku ,benci aku ,,
tp aku syg ibu aku ,, walaupon aku tak penah tunjukkan ,,
tp aku tak rela tgglkan ibu aku ,,
kau mmg tak paham ,,

10 comments:

shar90 said...

sye sokong cex ah... tu bukan alasan, mcm sye nk sngat smbung degree sbnarnye... tp kesihtan mak buat kite rse serbe salah kan...
klo sye rela jd bodo pon xpe asal dpt duduk same dgn org kite syg... xkesah org ckp ape...
**dorng xkan faham situasi kite :(

gadismanja said...

@shar ,, huhu ,, sebak laa ,, ase nak menanges je ,, ngadu ngn bf ,, bf kate ckp laa ngn cida tu ibu aku aku punye pasal laa ,, tp sy tak reply pon mcg dye ,, emmm ,, tu laa bile pkey2 balik sy pon rasa tanak smbong bajar je ,, tp sy da niat sy nak smbong bajar jugak ,, emm ,, sy sean kan ibu dok sorang2 ,, sy taw pasaan ibu ,, sbb sy sendiri rasa bila diri sendiri rasa hidup kesorangan mcm mane ,,

♥ Ain ♥ said...

deq , bea lhaa kwan tue nakk cakap apee . kwan bilebile boleh pujok , takk ke nerake pon kalo dea mrajuk . tapi MAK ? awakk kan tabahh ! taak mo laah nnges yeaa :) . Pegi peluk makk kuat2 , mesty tenang jaa . okea :)
#senyum sikit .

gadismanja said...

@ain ,, syg akk ,, huhu ,,

Syed Salleh said...

Jage parents dulu.. lagi penting weyhhh !

(http://syedsalleh.blogspot.com/)

gadismanja said...

@syed salleh ,, kan3

Syamira Yahya said...

hmm klo sye pon sye x snggup nk tingglkn mak sye. .
saba ye cex ah & sye doakn mak cex ah cpt sembuh ^^

Neijie Kiut said...

Hurmm..sedihnyaaaa..adik sabar la enn..^^..insyaAllah ada hikmahdi sebalik semua ni..^^..apa kawan nak cakap..tu biarkan je la..takper..doa banyak2..mohon petunjuk ye..sama2 kita doakan kesihatan ibu adik

gadismanja said...

@syamira yahya ,, thanks awk

gadismanja said...

@neiji kiut ,, thanks akk ,,