be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: fever again? oh no

Wednesday 6 June 2012

fever again? oh no



ingat tak yg aku penah demam ary tu ?
korang taw ,virus uh melekat lagi kat badan aku ,,

baru je lepas elok da kene balik ,,
oh tidakkk ,,

aachuuummmm ,, adoiii ,,
selsema dtg lagi ..

letih laa mcm ni ,,
nape antibody aku tak kuat lagi ,,

aku tanak jd pompan lemah laa ,,
huk3 ,, emmmm

k laa ,, takde content entry neyh ,,

doakan aku seat2 selalu ye ..
tak tahan laa demam2 ,,

babai semua ,, doakan saya ,,

17 comments:

Syafiqah Othman said...

makan ubat na cex ah~ semoga cepat sembuh.. :)

gadismanja said...

@syafiqah othman ,, thanks ye kawan ,,

shar90 said...

panadol soluble lah skali lagi... hehee xD

gadismanja said...

@shar ,, oh no ,, tanak3 ,, ckop laa sekali

zie said...

cepat baik ye dear..(=

gadismanja said...

@azie azian ,, thanks ye kak

Unknown said...

Jangan lupa makan ubat. Semoga cepat sembuh. ^_^

Unknown said...

Makan ubat ya sayang, semoga cepat sembuh. :)

gadismanja said...

@sally yatiey ,,huk3 ,,nk mam ubat cane

gadismanja said...

@zeraeira ,,thanks ,, tp kite takut mkn ubat laa

jaakechik said...

semoga cepat sihat ye dear. nah amik limau sunkist ni makan....biar cpt skit sihat...hehhee

gadismanja said...

@jaa kechik ,, hehe ,, thanks akk

•NADiERA SUNDARA• said...

:) semoga cepat sembuh si comel :)

gadismanja said...

@diera_nadiera ulalaaa~ hahhahaha ,, thanks ,, tp si comel uh ,, hahaha

Zierwa Zainal said...

mkn ubat ye,.. jgn tinggl.. zz pn antibdy lmh.. x leh org dmm dkt sikit.. nnti zz pun dmam..sob2

gadismanja said...

@zz,, emm ,, bukan pe ,, sy un tataw ,, dulu sy jarang demam ,, ni baru je lepas demam da demam balik

gadismanja said...

@zana ,, huk3 ,, cmne laa nk mam ubat ,,emm