be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: semoga berbahagia

Monday, 11 June 2012

semoga berbahagia

cehhh title takley bla kan ,, hehhehe ,,
mesti tertanya2 ape aku nk ckp kali neyh ,,
eh2 ,,sebelom tuh an ,, entry sebelom neyh ,,yg bawah ney ,,
korang abaikan laa ,,aku letih laa pikey sal bajar ,,
law tak dpt skunk ,,second intake pon takpe laa ,,

ouh ya ,, aku nak cite pasal ex aku ,, hehehe
cite dye caney ,, 13jun ney befday ex aku ,, so ary tu aku mcg laa ex aku ney
sbb teringat bulan neyh befday dye ,,
saje2 mcg tgok ade respon tak an ,, lgpon mlm mase uh aku mcg ,,
takde respon pon,,tydo agaknye kot ,, kot laa kan ,,
esoknye ,ade pompan kol aku ,,
cehh ,, rupe nye awek dye ler ,,,
hehehe ,, malas cite lebih2 ,,
laz2 aku ngn awek dye neyh jd mmber ,,

hehhee ,, awek dye comel ouh ,, jauh beze ngn aku ,,
untung laa dye ,, jage dye elok2 taw ,, hehe

oke ,, neyh laa dye ,, comel an
ayu je ,,



ney pulak ex aku ,,


haha ,, so dowunk pon da besatu kan ,,
yasmin ,aku takkan rampas dye dri kau oke ,,
semoga korang bahagia ,,
lagipon ,,aku dah ade sidia ,,

so ,aku takkan rampas sesape ,,
termasuk laa ez ,, sbb aku syg sgt2 kat pakwe aku ,,
aku ngn ez cume kawan je skunk ,,
takkan ex kapel takley kawan kan ,,

ouh ye yasmin ,, rajen2 laa bace entry2 aku ye ,, hehhee
kite kan mmber ,,














amacam aku ngn pkwe aku ??
sesuwaiiiii takkk?? hehhehee


comel gak aku neyh ,, hak3 ,,aku perasan jap ,,
maafkan saya (mcm zizan)

btw ,korang ,, awek ex aku ckp ngn aku kan ,,
ez(ex aku) ckp muke aku mcm yuna ,,
padahal mase kapel dulu dye tak penah ckp mcm uh ,,
bak kate awek dye ,dulu yuna lom lahir lagi dlm industri kite ,,
hahahhaa ,, ouh ye yasmin ,, aku penah jugak update entry pasal yuna tuh ,,
tekan sini
aku harap sgt kau bace entry neyh ,,
sbb aku doakan korang bahagia ye ,,
korang pon doakan aku taw ,,

yasmin ,, ez tu baik taw ,,
law dye da wat silap tuh ,,
try bg dye peluang ye ,,
jgn sia2 kan hubungan korang yg korang da lama bina tuh ,,
jgn jd bodoh mcm aku ,,
lepaskan org yg tak bersalah ,,
ahhaha ,, tp cite lama kan ,,
ez pon  da tak kesah ,,
hehehhee ,, jgn jeles2 lagi ye yasmin ,,
aku suke kawan ngn kau ,,
ape2 pon yg berlaku kat hubungan korang ,,
ples bincang elok2 ,,
semua nye akan selesai ,,
insyaAllah

k laa uolls,, i tercite hal2 peribadi pulokk ,,
aku nak kau bace sebenar nye yasmin ,,
tp bile laa kau nk carik blog aku kan ,,

babai ,,assalamualaikum

8 comments:

Alynn Nyzaa said...

harap hubungan sampai ke jinjang pelamin lah ye...^^

CikMunBlogger said...

hehe . semoga kekal lama :) comel gegurl tuu .

gadismanja said...

@alynn nyzaa ,, begitu laa gamaknye ,,aminnn

gadismanja said...

@cikmunblogger ,, betol tuh ,, comel kan ,,

shar90 said...

ok sbg pembace setia blog ni, sye nk britau cex ah n member dia, yasmin yg dragon ball ade 14 bijik sumenye... mungkin 21 bijik... hahaaa
sori,,, sje mgarut... hahaa... semoga sumenye bahagia, hepi go funny n lucky xD

gadismanja said...

@shar ,, hahaha ,, teringat lak dragon ball ,, hahahha,, oke ,,thanks yeppp

♥kisah hidupku♥ said...

Sabo2..

gadismanja said...

@kisah hidupku..nk sabo apenye ??