be careful anda di zon bahaya | follow disini | pergi ke Dashboard
♥ apenye pon ♥: yuna ???

Saturday, 2 June 2012

yuna ???

kenal yuna ,, haha ,, kompom2 korang kenal kan ,,
hak3 ,, entry kali ni aku nk perasan sikit ,,
boleh kan ,, kan3 ,, hehehe ,,

oke2 ,, sbb ape aku ckp aku nk perasan sikit ,,
sbb .... haha , kalau aku letak gmbar aku kan ,
kat blog ke , website2 lain ke ,,
org ckp muke aku mcm yuna ,,

perghhh ,, nk gelak pon ade ,,
aku takde laa secantik yuna kan ,,
iras2 pon takde ,, pelik jugak aku ,,
bukan sorang je ckp taw ,,

ingat lagi mase 1st time org ckp aku yuna ,,
mase aku pom3 ,, haha ,,yuna tgh pop mase uh ,, haha
mase uh ,mmber aku laa an ,dye baru masuk skola uh ,,
so dye kate ngn aku , muke aku mcm yuna laa ,,
aku gelak jelaa ,, takde pon aku ase an,,

ingat kan dye sorang je kot ckp ,,
pahtu ,sejak aku layan tenet neyh kan ,,
ade laa org2 kat alam maya neyh ckp mcm uh ,,
huwaaaa .,, kenapa aku tak penah nmpak cm sama pon ,,

bukan setakat korang2 je ,, 
sepupu aku pon sama ,, 
sepupu aku yg umur dye 11tahun ,,
dye kate muke aku mcm yuna ,,
kat situ jugak aku gelak dehhh ,,

jap2 ,,bukan sepupu aku tu je pon ,,
ayah dye yg merangkap pakcik aku pon ckp aku mcm uh ,,
hahahaha ,, 
best nye law jd yuna ,, 
tp kenapa aku tak penah perasan pon muke aku cm yuna ??

kalau aku upload gmbar then org kata mcm yuna ,,
puaz aku dok belek2 gmbar tu ade ke mcm yuna ,,

kalau aku ckp ngn ibu ,,
ibu mesti kate nak perasan laa tuh ,,
hahaha ,,aku bukan nk perasan laa ,,
aku nk kan kepastian ,, 

jap2 ,, aku tunjuk korang gmbar aku eh ,,
kompom korang kap takde rupe kan ,,
abeh yg ckp tuh ape ??
mate korang silap ehh ??
tunjuk sikit mane yg sama ,,

ni yuna






 hahaha ,, malas aku letak gmbar aku ,, bukan sama pon ,, kan3 ,, 
**tanak org kenal sebenar eh**
tp mmg lain woo rupe aku ,,
aku da cek ,,aku comel sikit dri yuna ,, hahahaha
**giler best aku perasan**


k babai ..


26 comments:

AlyaaIBH said...

muka last sekali tu muka awk eh? aah la, sama sikit mcm yuna. hoho

Sally Yatiey said...

Untunglah iras2 Yuna :D
hehehe

gadismanja said...

@alyaalBH ,, haha ,, ade ke ?? laa ,ingat letak gmbar uh tak sama ,, saya pandang langsong tak sama ,,

gadismanja said...

@sally yatiey ,, jap2 ,, ade iras ke ?? saya tak nmpak pon

♥ Ain ♥ said...

ekekke . akaq pon iras2 jgakk ngn retis . haha .
adeq kite cunn lhaa .

gadismanja said...

@ain , haha ,, a"A ,, akk mcm heliza helmi ,, comel giler dye uh ,, akk pon comel ,, geram je pandang ,, hehehe ,, ne ade cun ,, akk agy cun kan

Azira Ldu said...

x sama pun :)

♥ Nana BamBam ♥ said...

em, sikit2 ada la, tp setiap manusia dijadikan sebaik2 rupa :)...

cik nara omey said...

HAII YUNA junior...huhuhu

gadismanja said...

@azira ldu ,,kan ,xsama pon

gadismanja said...

@nana bambam ,, haha ,, betol tu

gadismanja said...

@cik nara omey ,, hahaa ,, ade lak dye kasi nickname uh

♥ Ain ♥ said...

haha , tade lhaa . jaohh beze lhaa dgnn heliza helmi tue !

gadismanja said...

@ain ,,yeke ,, same je ,, hehe

emeliena said...

ada jugak iras-iras. untong laaa muka macam retisss ;]

gadismanja said...

@emeliena ,, haha ,, takde laa ,,

aridz azmil said...

eh.. ada iras2 yuna la.. seyess x tipu...

gadismanja said...

@aridz azmil ,, takde pon ,, puaz da tgok ,, tak sama pon

Nur Aischa said...

a'ah la sama, sekilas pandang mmg sama. serius! :D

gadismanja said...

@nur aischa ,, haha ,, yelaa tu ,, sekilas pandang kan ,, so namenye silap mata ,, jeng3 ,, hhehehee

Yumida said...

hmmm..cer try pegang gitar sambil nyanyi...sure sejibik cam yuna..tp mmg ar iras2 kit cam yuna...
follower ke 685

gadismanja said...

@yumida ,, haha ,, sy tak rety nyanyi ,,suara mcm katak ,, aha,,main gitar pon tataw ,, haha ,, takde laa ,ade ke ??

oke ,, t sy follow balik

Blog Panjang said...

eh ehh lebih kurang je.. =D

gadismanja said...

@blog panjang ,, eh2 ,, tak laa

9n0L4 said...

alaaa, letak la gmbor. nk tgk. hehe. gmbr kat tepi ni kecik sgtlah. hee

gadismanja said...

@9n0L4 ,, ary tu da letak ,,tp da padam ,hahaha,,awk lmbat